2011. július 30., szombat

Hagali IKEA ágy keret 140 x 200 cm - kész kézzel

Hagali IKEA ágy keret 140 x 200 cm - kész kézzel:
Kizárólag jó kezekben: eladó helyhiány nehéz szívvel, a leghűségesebb szolgája Hagali. Van egy közel hét éves történetében. Ő nem moraj útja mérföldet velem a Németországban és Ausztriában, és minden lépés után, én is csodálkoztam, hogy új, amit készített tisztességes minőségű IKEA óta (gondoltam a srácok tényleg nem). Az eredeti tömör fenyőfa volt kezeletlen azonban, hogy elférjen a testem még, én nem sajnálta a kiadás vagy erőfeszítés és festett minden egyes darab kézzel kétszer, majd festett sötét, áttetsző selyem kivitelben.
Annak ellenére, hogy szerető kezelést megkapta az évek során, kis kopás.

Szélesség: 160 cm
Hossza: 220 cm
Magasság: 28,5 cm
Az alkalmas 140 x 200 cm Ágy képkocka / matracok.

Értékesítési NÉLKÜL látható lécek. Használati utasítás és kiegészítők állnak rendelkezésre.

Kérjük, Pick Up, csak fizetés gyűjtemény. Én nem a felsorolt ​​számos elérhető, megy ez után körülbelül fél percig, én üzenetrögzítő, úgyhogy hadd gyűrűt és beszéljen vele! Vagy küldjön e-mailt.
Ár: 60 EUR